Subject: RE: Vastus selgitustaotlusele
From: "Anni Pavlenko" <[email-masked]>
To: "info.aki" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Apr 2024 09:35:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname teid teie vastuse eest. Vastame andmesubjektile ning väljastame
kohandatud videosalvestise nõutud tähtaja jooksul.

Tervitades/Best Regards

Anni Pavlenko

Õigusosakonna juht/ Head of Legal Services Department

  _____

MAXIMA EESTI OÜ

Aiandi 13/2

EE-12918 Tallinn

Eesti / Estonia

 <http://www.maxima.ee/> www.maxima.ee

  _____

Selle kirja saite MAXIMA Eesti OÜ e-posti süsteemilt ja see on ette nähtud
ainult adressaadile. Kirjas ja selle lisades olev informatsioon võib olla
konfidentsiaalne ja selle kasutamine või avaldamine on piiratud. Kui Te
saite selle kirja eksituse tõttu, informeerime, et selle kirja ja tema
lisade avaldamine teistele isikutele, kopeerimine ja muul viisil
levitamine on rangelt keelatud ja võib olla seadusevastane. Palume
tagastada see kiri ja kõik lisad saatjale e-posti teel ning kustutada see
kiri koos kõikide lisadega. MAXIMA Eesti OÜ ametliku tegevusega
mitteseotud arvamused, järeldused ja muu informatsioon ei saa olla
tõlgendatav kui ettevõtte poolt esitatav või toetatav. Privaatsusteatis.
Sellele elektroonilisele kirjale rakenduvate MAXIMA Eesti OÜ
privaatsuspõhimõtetega saate tutvuda sellel
<http://www.maxima.ee/privaatsus> lingil.

This message has been sent by e-mail system of MAXIMA Eesti OÜ and it is
intended for the addressee only. It may contain confidential or legally
privileged information. If you received this e-mail in error, you are
hereby notified that any disclosure, copying, distribution of this
information is strictly prohibited and may be unlawful. Please return this
e-mail without producing, distributing or retaining copies thereof.
Opinions, conclusions and other information in this message that do not
relate to the official business of MAXIMA Eesti OÜ shall be understood as
neither given nor endorsed by it. Personal data notice. Information about
Privacy policy of MAXIMA Eesti OÜ that is applied to this electronic
message can be reached  <http://www.maxima.ee/privaatsus> here.

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 10, 2024 4:42 PM
To: Anni Pavlenko <[email-masked]>
Subject: Vastus selgitustaotlusele

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus selgitustaotlusele

Registreerimise kuupäev: 10.04.2024

Registreerimise number: 2.2-9/24/1033-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata
siit <https://www.aki.ee/et/teenused-poordumisvormid/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee/> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid
<https://www.facebook.com/pages/Andmekaitse-Inspektsioon/135347539863880>
Facebookist